sobota, 21 lutego 2015

Violet Kantele Universum 5

          Prawdopodobnie będzie 6 odcinków. Więcej raczej mi się nie uda napisać. Cały czas są ważniejsze rzeczy do roboty, więc nie powinienem się tym zbyt długo zajmować. Spróbuję opisać kilka rzeczy, które zrobiłem ostatnio i mniej więcej pasują do projektu. Jedną z nich jest zdjęcie pluszaka, którego chciałem podarować dziewczynie, ale nie mam już z nią wystarczająco dobrego kontaktu, więc został u mnie. Fajnie wygląda na niebieskim tle, choć cały czas ma smutną minę :-(

        Najtrudniejszą rzeczą do wykonania był tym razem układ elektroniczny do rękawiczek, heh. Efekt jest podobny do tego przy gitarze i keyboardzie. Fajnie wygląda, w większości działa dobrze, ale niestety zawsze może się coś w nich popsuć :-/ Niektórych rzeczy już ponownie nie naprawiam, po prostu systematycznie się zużywają. Póki co da się je jednak jakoś połączyć.

Niektóre wyglądają na już mocno zużyte, ale nadal ich używam i poprawiam. Najczęściej używam gitary, więc do niej też dorobiłem kilka szczegółów - papierowe paski z opisem nazw standardowych nut trochę ułatwiają odnalezienie właściwych dźwięków, choć cała gitara coraz bardziej się starzeje i nie wygląda to zbyt dobrze :-/. Coraz trudniej połączyć ją z innymi urządzeniami elektronicznymi, więc gram sobie najczęściej jak na zwykłej gitarze klasycznej.
Coraz więcej kłopotów sprawia mi też tłumaczenie różnych opisów na inne języki, więc tym razem zamieszczam więcej zdjęć. W pierwszym odcinku było ich najmniej, więc teraz próbuję to nadrobić. Niektóre wydają się niepotrzebne, ale pojawiają się tutaj, bo są związane z innymi projektami i naprawami, które muszę zrobić, np. oświetlenie w domu, popsute buty czy planowanie następnych zadań do wykonania.
Na wszystko czasu nie wystarcza, większość z tych rzeczy jest męcząca i stresująca, ale muszę takie sytuacje jakoś przetrwać. Jeśli istnieje równowaga pomiędzy rzeczami trudnymi i łatwymi to zwykle jest to możliwe. Czasami mogę trochę odpocząć i spróbować popatrzeć na to wszystko z dystansu i wyciągnąć lepsze wnioski. Wtedy mogę być z siebie zadowolony i wyglądać podobnie jak na głównym zdjęciu strony :-) No nic, teraz tłumaczenia i za jakiś czas następny odcinek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz